Peste 10 000 de vizitatori unici pe FineWine

Peste zece mii de vizitatori unici (mai exact 10 373) au accesat blogul vinurilor bune din Moldova, în prima lună de la lansare, potrivit datelor Google Analytics.

Folosesc termenul de vizitator „unic” cu un fel de echivoc. Pe de o parte, cititorii sunt într-adevăr unici, excepţionali (afişări au fost mai multe, peste 24 de mii de sesiuni), pe de alta – vinul e o licoare care se pretează unei tovărăşii, unei companii. Vinul nu se bea de unul singur.

Dar, picătura asta de statistică arată că oamenii vin la vin.

Moldova, România şi Statele Unite au fost, în prima lună, principalele surse de trafic din punct de vedere geografic. Dar, pe Internet nu există frontiere. Kongo, Angola şi Tanzania (!) au furnizat cel puţin câte o sesiune, iar din Kenya s-au făcut tocmai 10 accesări. Nici nu vorbesc despre – deja fidelii cititori – din Canada, Ucraina, Italia.

Postarea despre Castelul Mimi a fost cea mai accesată, cu aproape 700 de distribuiri pe Facebook.

img_005 (2)

 

Urmează în top, impresiile de la Vernisajul Vinului, iar sfaturile pentru cei care vor să deschidă o sticlă fără tirbuşon completează podiumul.

Sursa foto: http://www.wikihow.com/

Sursa foto: http://www.wikihow.com/

În prima lună de maturare, FineWine a întocmit alături de zece bloggeri topul celor mai bune Cabernet din Moldova; a prezentat Vinurile Moldovei redacţiei Unimedia şi a îndemnat „sus paharul, jos bacalul” împreună cu Carpe Diem.

Nu ne oprim aici. Mergem înainte, că-nainte era mai bine! Hai, noroc!

Comentează

comentarii

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *