ONVV lansează o campanie de promovarea a vinurilor pe piața românească

Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) a anunțat că lansează campania „Wine of Moldova Stories by Diana Pavelescu”. Proiectul își propune să prezinte o colecție formată din 30 de vinuri produse din soiuri locale și internaționale, dar și a celor mai fine cupaje. Astfel, timp de două luni, istoriile vinificatorilor reuniți sub umbrela brandului vinicol de țară „Wine of Moldova. A legend alive” se vor afla în centrul campaniei.

blank

Campania „Wine of Moldova Stories by Diana Pavelescu” constă într-o serie de 10 degustări ghidate sub îndrumarea Dianei Pavelescu, Secretar General al Asociației Degustărilor Autorizați din România, jurat la numeroase competiții internaționale din domeniul vinificației, dar și unul dintre cei mai cunoscuți influenceri din România în această sferă de activitate.

Săptămânal, începând cu data de 9 mai, vor avea loc degustări ghidate, în regim online, pe parcursul cărora vor fi prezentate câte 3 vinuri de la 3 vinării diferite. La prezentările, care vor fi transmise online pe paginile de Facebook Wine of Moldova, Wine of Moldova România și a Dianei Pavelescu, vor lua parte mai multe persoane publice din țară și de peste Prut. Prima sesiune o va avea ca invitat special pe interpreta Dara.

Printre temele abordate la cele 10 sesiuni se numără prezentarea soiurilor autohtone și a metodelor de vinificare, a tradițiilor și a vinificatorilor care stau în spatele sticlelor de vinuri.

Gheorghe Arpentin, director, Oficiul Național al Viei și Vinului: „În aceste vremuri, ne-am propus să fim mai aproape de consumatorii noștri, în special de cei de pe piața românească, prin organizarea unor evenimente online de prezentare a vinurilor moldovenești. În acest context, degustările ghidate de vinuri sunt cea mai potrivită metodă, întrucât sunt experiențe care implică toate simțurile și care, indiferent de distanță, îți permit să călătorești, să afli istoria și tradițiile, să cunoști „savoir-faire”-ul a multor generații de vinificatori  și să te îndrăgostești de „terroir”-ul Moldovei. Timp de două luni, ne propunem ca Vinul Moldovei să fie mult mai cunoscut în rândul consumatorilor de peste Prut, viitori promotori ai produsului mândriei naționale.”

Dianei Pavelescu, gazda campaniei „Wine of Moldova Stories by Diana Pavelescu”: „Vinul este o artă, iar fiecare strop ascunde legende, tradiții și istorii ale vinificatorilor. În cadrul campaniei „Wine of Moldova Stories by Diana Pavelescu” alături de invitații mei, vom face o călătorie pe la cele mai reprezentative crame din Republica Moldova și vom descoperi împreună vinurile care au reușit deja să trezească interesul și aprecierilor experților internaționali. În ultimii ani, Vinul Moldovei a înregistrat succese constante în ce privește calitatea, iar acest lucru i-a adus în palmares numeroase medalii la cele mai importante concursuri de profil.”

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *